zaterdag, april 21, 2007

eng!

gatsie maandag nacht was een enge nacht....
het begon zo.....
ik lag in bed, laat als altijd.... en ik deed om half 1 mijn lamp uit... ik keek nog ff de wereld draait door, das een leuk programma...
en ik deed dus mijn lamp uit en dan zie ik altijd nog wel een streepje licht van buiten door de lantaarnpaal... ik lig onder mijn raam dus dan krijg je dat...
ik zag dus dat streepje licht en daar bewoog wat in...
nou ja gut kan gebeuren dacht ik... ik probeerde te slapen... maar dat lukte niet zo direct.. dus ik dacht nog wat na over het een en ander..
ik deed mijn ogen na 5 minuten weer open en ik keek weer naar dat streepje licht en daar bewoon nog steeds wat...
anyway... ik deed mijn ogen weer dicht...
maar naar bijna weer 5 minuten deed ik ze weer open en zag ik nog steeds wat bewegen...
toen dacht ik ineens... wat beweegt daar? daar hoort eigenlijk niets te bewegen! ik lig aan de straatkant en daar is een stoep en verder niets...
dus voorzichtig kijk ik naar waar mijn gordijn iets open is en ik zie een rits!
ik kijk omhoog en ik zie een gezicht met grote ogen mij aankijken!
ik neem iets afstand en ik zie een heel sillhouet en een fiets!
er zat dus de hele tijd al een kerel naar mij te kijken!
je kan je voorstellen dat ik lichtelijk in paniek was... dus ik belde gelijk naar Jeroen.. dat leek mij het beste... ik moest iemand spreken. die belde ik natuurlijk wakker, maar hij kwam er direct aan. maar ik was alles behalve kalm en ik bleef naar buiten kijken. of ik iets zag...
na 10 minuten was Jeroen er... we zijn ff een stukje gaan lopen.. dat was wel ff lekker...
maar ik bleef echt niet hier slapen.. dus ben ik met Jeroen mee gegaan en kon ik toch nog slapen....
nu zijn mijn gordijnen afgeplakt met duckttape :)
maar dat was geen pretje... ik schrok echt heel erg!

5 Comments:

Blogger Just Nick said...

Zulke gekken zijn meestal ongevaarlijk. Maar als het bij jou gebeurt, gebeurt het vast wel bij meer mensen in de buurt. Aangifte doen dus! Dan kan de betreffende persoon misschien hulp krijgen met zijn probleem.

15:08  
Anonymous Anoniem said...

Gatver! Das idd eng... wat een rare mensen heb je toch. Zo droomde ik laatst dat iemand met een camera hier voor de ramen stond, bah.
Boven gaan wonen!

05:47  
Anonymous Anoniem said...

Wat nou hulp! Ga lekker voor je eigen raam staan. Ieder heeft zn eigen raam! (...) uhhh

Nou ja, goed de gordijntjes dicht houden maar.

20:20  
Blogger Stephanie Tuinte said...

Ieeeeeeeeeeeeeeeeh ik zou me echt hebben geschrokken zeg, gillen zou ik! En dan naar buiten lopen om te vragen wat die gek aant doen was..

20:24  
Anonymous Anoniem said...

ieuw wat eng! en nu?

22:18  

Een reactie posten

<< Home