woensdag, februari 21, 2007

au au.. mijn vingertje..

och echt. wat naar is dat als je zo half invalide bent.. je kan namelijk echt veeeeeeeeeel niet! maf is dat! wat ben je toch afhankelijk van je 10 vingers!
maar vandaag was het toch echt minder hoor.. mijn mam deed er een nieuw verbandje omheen. maar moest dus de oude er van af....
oh dat is echt heerlijk! maar dat stomme gaasje wat die 'so called' verpleegster erop had gedaan plakte als de ****** aan mijn vingertje! dat was echt ellendig! zat echt volledig vast. en haalde ik dus milimeter voor milimeter los.....
bah! niet fijn hoor.. echt pijnlijk...
ahhhh arme ik!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ai ai ai, pijnlijk...
Mijn broer was een keer aan het voetballen in de gang, viel ie met zn polsen (hoe krijg je het voor elkaar) door het raam van de deur. Bloeden als een rund natuurlijk ook.
Op de 1e hulp hadden ze er een soort van gaas-achtig-spul omheen gedaan wat een week moest blijven zitten (... walm walm) Maar dat was dus in zn vlees gegroeid toen het er weer af moest. Ook niet prettig.

Ziektewet? :)

06:48  
Anonymous Anoniem said...

Jah, betekent dat dat je aankomend weekend niet werkt en lekker met ons wat gaat drinken? Althans, vanavond want morgen ben ik er niet?

10:44  
Blogger Lisetthe said...

ja echt naar!!! ik had ook zo'n gaasje.. en dat zat er ook al zo'n vier dagen op.... was best naar om eraf te halen.. brrr...
maar Basje... ik kom vanavond wel ff ja :)

11:29  
Anonymous Anoniem said...

Oooohhhh leuk leuk leuk Liefsetthe

16:50  

Een reactie posten

<< Home