zondag, april 15, 2007

ga hard man!

hm vanacht werken ging niet helemaal zoals het zou moeten...
na een dagje relaxen en toekijken hoe mensen werken moest ik 'savonds eerder bij Paddy's beginnen. nou ja prima, doen we dat.
en het werd vrij snel best druk.. ik had in ieder geval wel wat te doen... krijg ik toch zo'n stomme hartklopping. tuurlijk! net wanneer het druk begint te worden! en dat is echt maf joh. je hart klopt dan echt bizar snel! dan ga je echt hard!
echt waar. zo'n hartklopping heb ik 3 keer per jaar, en is niets gevaarlijks hoor! is vrij normaal voor jonge vrouwen..
maar dat je dat dan net op je werk moet hebben.. bah irritant.. dus ik naar buiten. frisse lucht en ff iets anders.... maar het duurde nog vrij lang voordat het stopte.... dus heb je gewoon spierpijn! dat is echt raar. je voelt je dan alsof je uren hebt gesport, tja je hart maakt natuurlijk ook overuren he!
dus het was een kort nachtje en ik was vlot weer thuis..
maar ik voel me dan altijd zo bezwaard he! het liefste ging ik gewoon weer werken. maar ik denk dat ik dan alleen maar mensen in de weg ging lopen... dus tja dat schiet ook niet echt op!
any way....
vandaag is het heet!!! en ik ga posen voor Bas.... wat een dag..... hahah