maandag, april 09, 2007

pasen

okee het is pasen....
het is GEEN mooi weer. maar volgens mijn moeder is dat altijd zo met pasen... dus dat had ik kunnen weten... plannen om dan op het terras te zitten vervagen dan wel een beetje.... dus wat doen je dan???
opruimen..... ellende...... maar moest wel echt! die klerenkast van mij zag er echt niet meer uit....
maar goed... Jacq en ik hebben inmiddels besloten op zoek te gaan naar iets anders...... net ff iets meer ruimte dan 30 m2 met z'n 2en...... anyway.....
nu nog maar ff aan de opruim en schoonmaak.... :)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ah, leuk. verhuizen! Zijn wij gek op! (ahum) Kom hier in de buurt wonen dan!!!!
Hmm... net weer wat verder van je school af bedenk ik me... Ook niet echt handig. Maar wel gezellig :)

20:38  

Een reactie posten

<< Home